Plötsligt händer det.

Först och främst vill jag svara på "Tob Gun" om utvärderingar av samtliga spelare i laget, med en enkel fråga. Tror du inte M-ax och hans psyke ger upp då? Jag fingrerar namnet pga att jag är en helt okej kille som inte vill hänga ut någon inför ungefär hela sveriges befolkning. Det är sån jag är, snäll dvs.

Nog om det, jag tänkte att jag skulle försöka utveckla denna blogg, och även mig själv genom att komma med något helt nytt, något jag aldrig har testat mig på förut. Var nu snälla mot undertecknad då det känns som han farit ut på djupare vatten, ge mig gärna konkret kritik, så jag kan utveckla mitt språk till den eminente Strindbergs höga nivå. Det nya är att jag testat mig på att skriva en dikt, en dikt där jag tänkt på den kungliga, manliga och fartfyllda sporten innebandy.                       

Oh, du ömma knack
Publiken fattar inte ett skvatt
I krysset du satt som en smack
Varför tänker jag på Jöback?

Så vacker när du går i mål
Klart du ska firas med frack och en skål
I duschen med en tappad tvål
Oh, jag hör glädjens vrål!



Över och nu ut, Slut.









Kommentarer
Postat av: menellerhur

Dikten va inte att leka med alltså, här snackar vi hög nivå, vackert.

2010-11-03 @ 12:57:59
Postat av: C

hahahahaha

2010-11-04 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0