Inlägg.

Till alla er som yttrat sig med negativ klang om att jag inte bloggar varje dag, så kan jag bara säga att jag valt att skriva inlägg med innehåll, och med en svenska man skulle klara sig på i högstadiet. Vill ni verkligen ha kvantitet framför kvalitet?

"tjaaah bloggeeen, hur är läget idag då? jag funderar på att slänga min
innebandyklubba då den är gammal eller ful. annars så käkade jag typ yoghurt
till mellis, och det var superdupergott. må bra ni där ute"


"Idag har vi kommit till den dagen jag fasat över det senaste decenniet.
Blir en begravning för min kära exel-klubba som varit med i vått och torrt.
En klubba innehållandes mer än lite plast, det ligger en själ i skaft och blad som aldrig
vikit ned sig och har varit med mig i dom ljusaste innebandyhallarna och dom mörkaste korpen-rinkarna.
Denna dystra dag har jag ändå sökit tröst genom att äta fantastiskt god yoghurt, en youghurt som gav mig
hopp om att lyckan ändå finns där ute."



Jag vet inte hur ni vill ha det, men jag är rätt säker på vad jag själv skulle läsa, lämna gärna en kommentar för att styrka mina tankar. M, och det här var mest för att få fler kommentarer än dom från Adolf.H.

Vill även säga att jag inte läst igenom texten idag, så eventuella stavfel och en taskig grammatik bjuds det på.

Kommentarer
Postat av: J. Stalin

Vad var det för smak på yoghurten?

2010-10-26 @ 21:55:34
Postat av: Kissekattkillen

Jordgubbssmak, alltid jordgubbssmak.

2010-10-27 @ 07:39:44
Postat av: Tob Gun

Kunde inte instämma mer! Vill ha innehållsrika inlägg där man själv kan reflektera och tänka till. www.superinnebandy.blogg.se får inte hamna i något "vardagssnack-träsk".

2010-10-27 @ 13:09:12
Postat av: J. Stalin

Jag föredrar banansmak!

2010-10-28 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0