Tanke.

Kollar in kändisskvallret på Flashback, som sig bör efter man har besökt alla standardsidor. Ve och fasa över att något har hänt i världen då skvallret inte toppas utav en av dem två AIK-profilerna. Tydligen är det någon bloggtjej som varit otrogen och den som outade det hela är någon som är alldeles för gammal för att kalla sig ”boi” i slutet av sitt namn. Då jag är lite av en nostalgiker så far tankarna direkt till våran allas Robinson-Robban, denna fantastiska karaktär som jag skulle ha följt vilken serie han än hade ställt upp i. Tyvärr så faller denna ”boi” inte alls i smaken då hans smeknamn förstör allt. Kom ihåg det, det viktigaste om man ska nå framgång är att ha ett smeknamn som smäller högt, t.ex. kissekattkillen.

 

 

Slänger upp denna bild för att hylla en legend inom dramatik och karaktärism. Även en liten oskuld tas på denna bild då jag för första gången på denna blogg visar upp mig i matchform. Killen i vitt är fortfarande ett mysterium om vem han var, men här får han iaf sola sig i glansen av två klart lysande stjärnor.

Bara en tanke, så att säga.


Kommentarer
Postat av: Laila

Hehe nice kort ;) haft en bra dag`?=

2010-10-21 @ 19:11:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Adolf.H

Stefan är snygg eheeheheh

2010-10-22 @ 15:53:44
Postat av: Carro

Det roligaste var ju att det var ju bara nykläckta artonåriga flickor och ni två som stog i kön till Robinson- Robban. Sen att ni dessutom var de som satt längst i hans knä gjorde det hela ännu bättre :D



När är det dags för utgång? Jag känner att den här helgen var väldigt värdelös.

2010-10-23 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0